Dissabte 25 de novembre es va celebrar a Perpinyà l’acte de lliurament dels XXI Premis Nacionals Joan Coromines que cada any entrega la CAL a persones, empreses i entitats que han destacat pel seu compromís en la normalització de la llengua, cultura i nació catalanes. Es va organizar al Palau dels Reis de Mallorca i va comptar amb la presència de Calaix de Sastre.
Els guardonats van ser Blanca Serra, filòloga, mestra i activista; Pere Manzanares, pedagog i activista per la llengua; Berenguer Balleste, veu degana de l’únic mitjà d’informació en llengua catalana del Nord, Ràdio Arrels; Ampli Productora, productora audiovisual i APLEC, Associació per a l’ensenyament del català.
Durant l’acte es va fer un homenatge als cinc batlles de la Catalunya del Nord que van ser encausats per haver inclòs en els respectius reglaments interns l’ús del català als plens municipals. Ells són: Samuel Moli, batlle de Sant Andreu de Sureda; Jean-Louis Salies, batlle de Tarerac; Nicolas Garcia, batlle d’Elna; Marie Costa, batllessa d’Els Banys i Grégory Marty, batlle de Portvendres.















